( ̄∇ ̄)(老格

( ̄∇ ̄)


(普子真是一个有魅力的56岁的男人



老格是女的!(这很重要!)

莫娘———!
安老师!

自己翻译的enmmm…肯定有不尽人意的地方

      





       I wanna be on the front line, knotted up suit ties

  一心冲在最前线 西装革履 指指点点。

  Talkin‘ like a headstrong mamma

  像个坚强的大女孩那样谈笑。

  Got a picture in your wallet

  在你的钱包里夹上我的照片。

  Making me a habit, wearing your vintage t-shirt

  习惯性的套上了你的复古衬衫。

  Tied ribbons on your top pad

  拉紧在衬垫上的绸缎。

  Telling me I'm all that, just like the girls from your hometown

  你说我就像你家乡里的那些女孩。

Sweet blooded and up-stranded, see if I can stand it, shrinking in the shallow water

  甜美要强,在泥水中挣扎,好奇我是否能够抵抗。

  Magnetic everything about you

  像磁石般被完全吸引。

  You really got me, now

  此时此刻,你让我如此痴迷。

  You did to me so well

  对我柔情蜜意。

  Hypnotic taking over me

  催眠般为你着迷。

  Make me feel like someone else

  成为了陌生的另一个人。

  You got me talking in my sleep

  你在我的梦境中谈吐呢喃,低声吟唱。

  I don't wanna come back down

  不想离开这快感。

  I don't wanna touch the ground

  不想降落回地面。

  I'm sick of pushing down so deep

  厌倦无尽的堕落。

  Hypnotic taking over me

  催眠般为你着迷。

  White threads on my laces

  蕾丝与白色丝线交缠不清。

  Stuck on the hinges, swinging the door to the back yard

  命运的锁链互相碰撞  通往后院的大门随之摇晃

  Cut splinters, walk a tightrope

  邻里的人们都小心翼翼。

  Spun like a bandage touch on the outer surface

  所见之景如同在绷带中挣扎 触碰着最外层的地面。

  Bright eyes of the solstice wherever your mind is headed for a freight train city

  冬至中的眼眸闪烁着微光 无论怎样,故乡令你魂牵梦绕。

  Locked up till you're moon lit

  直到你察觉被束缚

  Brushing my hair back, feeling your lips on my cold neck

  轻梳我的头发 你的唇在我冰冷的脖颈上缠绵。

  Magnetic everything about you

  像磁石般为你着迷,

  You really got me, now

  此时此刻,你让我如此痴迷。

  You took to me so well

  对我柔情蜜意。

  Hypnotic taking over me

  催眠般为你着迷。

  Make me feel like someone else

  成为了陌生的另一个人。

  You got me talking in my sleep

  你在我的梦境中谈吐呢喃,低声吟唱。

  I don't wanna come back down

  不想离开这快感。

  I don't wanna touch the ground

  不想掉落回地面。

  I'm sick of pushing down so deep

  厌倦无尽的堕落。

  Hypnotic taking over me

  催眠般为你着迷。

  Hypnotic taking over me

  催眠般为你着迷。

  You took to me so well

  对我柔情蜜意。

  Hypnotic taking over me

  催眠般为你着迷。

  Make me feel like someone else

  成为了陌生的另一个人。

  You got me talking in my sleep

  你在我的梦境中谈吐呢喃,低声吟唱。

  I don't wanna come back down

  不想离开这快感。

  I don't wanna touch the ground

  不想掉落回地面。

  I'm sick of pushing down so deep

  厌倦无尽的堕落。

  Hypnotic taking over me

  催眠般为你着迷。

  Hypnotic taking over me

  催眠般为你着迷。

  Hypnotic taking over me

  催眠般为你着迷。


评论(6)

热度(3)